Известие

Collapse
No announcement yet.

Изпускателна система

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изпускателна система

    Колеги,има ли смисал от всичките гърнета които стоково са заложени в 155,с катализатора стават 4 на брой?Няма ли да е по-добре /като казвам по-добре имам предвид на мотора да му е по-леко да издиша а от там и да побягва повече/ с катализатор или резонатор плюс крайно голямо гърне?
    Alfa Romeo 155 1.7 TS

  • #2
    Първоначално публикувано от beili Покажи съобщение
    Колеги,има ли смисал от всичките гърнета които стоково са заложени в 155,с катализатора стават 4 на брой?Няма ли да е по-добре /като казвам по-добре имам предвид на мотора да му е по-леко да издиша а от там и да побягва повече/ с катализатор или резонатор плюс крайно голямо гърне?
    Ако се направи като хората би трябвало да има някакъв положителен ефект ,но...
    Според мен обаче изпускателната система влияе пряко и на пълненето на цилиндрите с горивната смес (колкото и шантаво да звучи) и това се отразява наи-много на високи обороти...
    Ако се направи (да повторя) всичко както си трябва ,трябва да е в + операцията...
    Има компетентни хора тук ,да пишат те...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      До колкото съм чувал и чел, нищо друго освен специално разчетена генерация няма да има положителен ефект. Има се в предвид, че трябва да се прецени точно дебита на газовете през генерацията, защото инак стават грешки. По-шиорки или по-тесни тръби имат почти един и същи ефект - отрицателен. Изпускателната система е съвкупност от гърнетата и тръбите, и е разчетена заводски да осигурява нормална работа на двигателя. Ако всичко по генерацията е нормално (няма дупки или запушвания) колата би трябвало да си върви както пише по книга
      Е, спортната генерация (пак натъртвам - специално разчетена за модела) е съвсем друго вече ... ма надали някой ще се бръкне с пари като за 1/3 от колата си за такова нещо ... Преди години попаднах в нета на обява за спортна генерация стандарт DTM за 155 - ама беше с еба.и ценатаааа
      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

      Comment


      • #4
        На двигателите с вътрешно горене испускателните търби са така изчислени че да позволяват,да го наречем, насочено движение на флуида и да се получи пълно изпразване на горивната камера в следствие на увличане от потока на флуида.При промяна на тоз поток се намалява коифициента на полезно диствие на агрегата в следствие на обемен остатък в горивната камера ,от кадто следва и намалено пълнете на работния обел с необходимото количество атмосверен въздух за достигане на максимално отделена мощност от пълното изгаряне на доставеното гориво.Затова при агрегатте за постигане на максималната мощност е необходимо да се подържат обороти в порядъка на 5500...5700 при което се постига тъи наречение ''резонанс'' на агрегата,Ако някои е бил моделист и се е занимавал с двигатели за модели работещи с спирт,етър и рециново масло знае как става това максимално ''изцеждане'' на двигателчето с вкарването му в режим на ''резонанс'' и пищи на умряло с около 20.....25000 оборота и двоино конусните изпускателни търби стават червени но след състезанието става само за кофата за боклук
        sigpicAlfa Romeo 155 1,8 8V TS ; Suzuki Vitara

        Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO.....

        Comment


        • #5
          Това се опитах и аз да намекна за изпускателната система...

          А тези двигателчета ги знам до болка ,баща ми преди се зенимаваше с такива моделчета...
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Проблем си е ако се промени нещо в изпускателната система,билото спрямо налягането или скоростта на отработените газове. Аз си патих като изпразних катализатора- ламбда сондата взе да си бърка показанията защото газовете излизаха по-бързо от необходимото и сондата отчиташе бедна смес , от което следва сондата да я обогати и ефекта е високи обороти на празен ход и повишен разход.
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #7
              Значи тези които казват,че си правят права генерация и колата се отпушва,дрънкат глупости така ли?
              Alfa Romeo 155 1.7 TS

              Comment


              • #8
                зависи,ако преди това са имали проблем с нещо по изпскателната система,може и да им сее отпшила колата,но това не значи че върви като по "учебник" или пък повече.
                А можеби и различният звук ни кара да мислим че върви повече.
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #9
                  Кoлеги, имам два глупави вупрoса; всички ли кoлектoри за 155 са еднакви? Примернo, има ли разлика между кoлектoрите на една 155 1.7 и 1.8 ?
                  И другия глупав въпрoс е, мoже ли двигателя да се пoвдигне за да не кеси тoлкoва цялата изпускателна система?
                  Alfa Romeo 1.8 Twin Spark Sport 129cv

                  Comment


                  • #10
                    1,7-,1,8-2,0 8 клапана са със еднакъв колектор.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от beili Покажи съобщение
                      Значи тези които казват,че си правят права генерация и колата се отпушва,дрънкат глупости така ли?
                      Ми сам прецени,значи Бай Ганьо се е сетил,че с една права тръба от скеле 'строително' може да направи колата 'крушум' а ония там глупаци из заводите производители ми наредили разни непотребни кюнци та сОпели колицата......
                      Alfa 155 1.9TD '97 EX
                      Alfa 166 2.4 JTD EX
                      Alfa 156 2.4 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Те тия в заводите производители мислят за много повече неща от едното "вървене". Мислят за шум, екология, резонанс...

                        Аз имам друго питане, леко спам, но в духа на темата - при чистия некомпютъризиран дизел нещата са доста по-прости в това отношение, предполагам ?
                        AR 166 2,4 jtdm
                        NT II 2,7 tdi
                        Peugeot 206 1,1
                        AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                        Comment


                        • #13
                          Колега аз съм с резонаторно гърне.. да ти кажа има май разлика в звука (май се реже повече) така я взех така че нямам наблюдение дали върви повече.. Но звука е готин
                          155 1.8 8v SUPER MY95

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
                            Колега аз съм с резонаторно гърне.. да ти кажа има май разлика в звука (май се реже повече) така я взех така че нямам наблюдение дали върви повече.. Но звука е готин
                            Едно време (преди 5 години примерно) когато алф вървеше що годе наравно с разни нови бегачки 16 клапанови си беше, и все още е с целия си набор от гърнета... Вместо да слагате разни измислици ги инвестираите тея пари в двигателя... (ревизия на глава, преглед смяна на сегменти лагери и тн)!
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                              Едно време (преди 5 години примерно) когато алф вървеше що годе наравно с разни нови бегачки 16 клапанови си беше, и все още е с целия си набор от гърнета... Вместо да слагате разни измислици ги инвестираите тея пари в двигателя... (ревизия на глава, преглед смяна на сегменти лагери и тн)!
                              Така е.

                              Comment

                              Working...
                              X